ΚΑΛΕΣΤΕ ΤΟ:     6970213121
Ωράριο Τηλ. Κέντρου: 10:00-15:30
EMAIL: sales@e-rollink.gr
 x 

παντα κοντα σας

Οροι χρήσης

ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ

  • ΕΙΣΑΓΩΓΗ
    Οι γενικοί όροι και οι προϋποθέσεις της πώλησης παρακάτω διέπουν τη συμβατική σχέση μεταξύ του τελικού χρήστη (πελάτη ) και e-rollink.gr (ο έμπορος). Και τα δύο μέρη αποδέχονται τους όρους αυτούς ανεπιφύλακτα. Αυτοί οι γενικοί όροι πώλησης είναι οι μόνοι όροι που ισχύουν και αντικαθιστούν όλες τις άλλες προϋποθέσεις. Εμείς υποστηρίζουμε ότι, επιβεβαιώνοντας την παραγγελία σας , αποδέχεστε ανεπιφύλακτα τους γενικούς όρους πώλησης της εταιρείας μας , τους οποίους έχετε διαβάσει. Οι παρόντες  Όροι και Προϋποθέσεις Πώλησης έχουν σχεδιαστεί κυρίως για την προστασία των δικαιωμάτων των πελατών μας αλλά και της απόψής μας ως εταιρία.

Η e-rollink, στα πλαίσια της καλής πίστης, δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται από καταχωρήσεις ηλεκτρονικών δεδομένων που έγιναν εκ παραδρομής κατά την κοινή πείρα και δικαιούται να προβαίνει σε διόρθωση αυτών οποτεδήποτε αντιληφθεί την ύπαρξή τους.

  • ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

Υπάρχουν τρεις διαφορετικοί τρόποι για την καταχώρηση μιας παραγγελίας:

  • Μέσω της ιστοσελίδας μας, www.e-rollink.gr.
  • Μέσω e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • Μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας στο 2104177210 και 2106410050.

Ωράριο τηλεφωνικού κέντρου: Δευ- Παρ, 10:00-15:30.

Οι τρόποι εξόφλησης των παραγγελιών είναι οι εξής:

  • Μέσω αντικαταβολής, την ώρα της παράδοσης.
  • Μέσω πιστωτικής κάρτας, κατά την καταχώρηση της παραγγελίας στο site μας.
  • Μέσω κατάθεσης στον τραπεζικό λογαριασμό της εταιρίας μας με δικαιούχο Κάστανος Χαράλαμπος :

Τράπεζα Πειραιώς

Αριθμός Λογαριασμού

6606105367098

IBAN

GR6401716060006606105367098

  • ΤΙΜΕΣ

Οι τιμές που αναφέρονται στην ιστοσελίδα μας συμπεριλαμβάνουν τους νόμιμους φόρους χωρίς να συνυπολογίζονται τα έξοδα αποστολής της εκάστοτε παραγγελίας. Η e-Rollink διατηρεί το δικαίωμα να μεταβάλλει τις τιμές ανά πάσα στιγμή, χωρίς προειδοποίηση.
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως σε περίπτωση προφανούς λάθους σε τιμή προϊόντος (που πιθανώς να οφείλεται σε ανθρώπινο ή τεχνικό λάθος), η παραγγελία σας θα ακυρώνεται και θα επικοινωνεί άμεσα μαζί σας ένας εκπρόσωπος από το τμήμα πωλήσεών μας.

  • ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ

Όλες οι παραγγελίες εκτελούνται αυθημερόν εφόσον η καταχώρησή τους έχει γίνει μέχρι τις 15:00 και αποστέλλεται με αντικαταβολή  ή έχει ολοκληρωθεί η εξόφληση μέσω κατάθεσης ή πιστωτικής κάρτας. Σε περίπτωση που υπάρχει έλλειψη διαθεσιμότητας σε κάποιο προϊόν παραγγελίας, ένας εκπρόσωπος από το τμήμα πωλήσεων θα  επικοινωνήσει μαζί σας για να σας προτείνει την καλύτερη δυνατή λύση για την εξυπηρέτησή σας.

  • ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ

Ο μέγιστος χρόνος παράδοσης των παραγγελιών που αποστέλλονται από την εταιρία μας είναι τέσσερις εργάσιμες μέρες. Οι αποστολές πραγματοποιούνται με την γενική ταχυδρομική πανελλαδικά εκτός από τις δυσπρόσιτες περιοχές.
Η e-Rollink θα καταβάλλει κάθε προσπάθεια για να παραμείνει συνεπής στους παραπάνω αναφερόμενους χρόνους παράδοσης. Ωστόσο, η εταιρία μας δε μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για περιπτώσεις καθυστερημένης παράδοσης ή για την απώλεια ενός δέματος, που προκλήθηκε από την εταιρία Courier ή από τον παραλήπτη ή εξαιτίας κάποιου απρόβλεπτου γεγονότος.

  • ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Τα προϊόντα της e-Rollink και πιο συγκεκριμένα όλα τα συμβατά αναλώσιμα συνοδεύονται από εγγύηση έξι μηνών από την ημερομηνία αγοράς. Για τις υπόλοιπες κατηγορίες προϊόντων ισχύουν τα εξής:

  • Ανακατασκευασμένα εκτυπωτικά μηχανήματα έξι μήνες.
  •  Καινούρια εκτυπωτικά μηχανήματα: Εγγύηση όπως αυτή ορίζεται ανά μηχάνημα από την αντιπροσωπεία του εκάστοτε μοντέλου.
  • Γνήσια αναλώσιμα και περιφερειακά: Εγγύηση όπως αυτή ορίζεται από την αντιπροσωπεία του κάθε προϊόντος.
  • Περιφερειακά υπολογιστών όπως αυτή ορίζεται από την αντιπροσωπεία του κάθε προϊόντος.
  • Είδη γραφείου όπως αυτή ορίζεται από την αντιπροσωπεία του κάθε προϊόντος.
  • Ανταλακτικά τόνερ και μελανιών όπως αυτή ορίζεται από την αντιπροσωπεία του κάθε προϊόντος.

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε κάποιο ελαττωματικό προϊόν, έρχεστε σε επαφή το συντομότερο δυνατό με το τμήμα τεχνικής υποστήριξης της εταιρίας μας όπου οι εκπρόσωποι θα προσπαθήσουν να σας εξυπηρετήσουν όσο το δυνατόν καλύτερα και γρηγορότερα.  Εφόσον κληθείτε να επιστρέψετε κάποιο ελαττωματικό προϊόν στην εταιρία μας, αυτό θα το κάνετε μέσω της γενικής ταχυδρομικής και με δική μας χρέωση, έχοντας προβεί σε σωστή συσκευασία του προϊόντος που επιστρέφετε.
Οι επιστροφές κλειστών προϊόντων πραγματοποιούνται κατόπιν συνεννοήσεως με το τμήμα πωλήσεων της εταιρίας μας, εφόσον εμπίπτουν στα χρονικά διαστήματα εγγυήσεως που αναφέρονται παραπάνω, και με χρέωση του εκάστοτε πελάτη.

Για τους πελάτες χονδρικής, σε περίπτωση που διαπιστωθεί από τον τεχνικό έλεγχο ότι ένα προϊόν είναι ελαττωματικό, εκδίδεται πιστωτικό τιμολόγιο η αξία του οποίου παραμένει ως υπόλοιπο στην καρτέλα του πελάτη.
Για τους πελάτες λιανικής, πραγματοποιείται η ίδια διαδικασία με την εξαίρεση ότι μόνο γι’ αυτούς υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής χρημάτων σε τραπεζικό λογαριασμό. Όλες οι επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται στο τέλος του εκάστοτε μήνα.

  • ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ

Στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Οδηγίας 2013/11/ΕΚ και του κανονισμού αριθ. 524/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, οι οποίες ενσωματώθηκαν στην ελληνική νομοθεσία με την ΚΥΑ 70330/2015 προβλέπεται η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικής επίλυσης διαφορών (ΗΕΔ-Online Dispute Resolution-ODR)  της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Σύμφωνα με τη νομοθεσία σε περίπτωση που δεν καταστεί εφικτή η διευθέτηση μίας άμεσης καταγγελίας από τον καταναλωτή ή προμηθευτή προς την e-rollink παρέχονται: 
1)    Ηλεκτρονικός Σύνδεσμος προς την πλατφόρμα της ΗΕΔ του Κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 524/2013 https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&reload=false

2)    Ηλεκτρονικός Σύνδεσμος προς τους αρμόδιους εναλλακτικούς φορείς επίλυσης διαφορών (ΕΕΔ)
https://www.hobis.gr/

Αρμόδιοι φορείς επίλυσης διαφορών είναι:
1) Η ανεξάρτητη αρχή συνήγορος του καταναλωτή https://www.synigoroskatanaloti.gr/

2) Η ανεξάρτητη αρχή μεσολαβητής τραπεζικών – επενδυτικών υπηρεσιών https://www.hobis.gr/

όπου μπορούν να απευθυνθούν οι ενδιαφερόμενοι για την επίλυση των  διαφορών τους προς την εταιρεία e-rollink. Η επίλυση των διαφορών αφορά προμηθευτές και καταναλωτές, συμβάσεις πώλησης και παροχής υπηρεσιών, εγχώριες και διασυνοριακές διαφορές. Η επιλογή των φορέων γίνεται από κοινού. Με την αναφορά αυτή στην παράγραφο θεωρείται ότι η e-rollink.gr ως προμηθευτής, παρέχει όλες τις κατάλληλες πληροφορίες για την επίλυση διαφορών και είναι κατά δήλωση του πάντα πρόθυμο να κάνει χρήση των ΕΕΔ και της ΗΕΔ, αν και εφ’ όσον κριθεί αδύνατη η επίλυσή τους με τους καταναλωτές ή προμηθευτές του.